Y.Mesagerie rapida


Puteti lasa aici mesajele dumneavoastra si veti fi contactati in cel mai scurt timp!

Click aici pentru a introduce mesajul !

Precizati emailul dumneavoastra, pentru a putea fi contactat.

Ne cerem scuze pentru anunturile si reclamele asociate de wordpress.com articolelor de pe blog.
Acestea NU ne apartin si NU ni le asumam !
Va multumim pentru intelegere.

99 de gânduri despre „Y.Mesagerie rapida

  1. Buna seara….
    Sunt …(ne)fericitul posesor al unei imprimante eson bx320fw, care dupa ce a functionat cu brio vreo doua luni a inceput sa dea rateuri. Belele au inceput dupa ce am montat un sistem CISS, cu cernelurile aferente…achizitionat bineinteles de pe internet. Problemele au aparut cu infundarea capului de tiparire galben si dupa aia a urmat ce rosu…si tot asa….in cele din urma mi-a aparut un mesaj prin care sunt anuntat ca tampoanele pentru recuperarea cernelii sunt …terminate!!!
    Cam astea ar fi necazurile marca EPSON, cu precizarea ca am domiciliul in judetul Bacau si nu cred ca se justifica deplasarea la sediul firmei dvs.
    In speranta ca voi primi un raspuns pertinent va multumesc anticipat!

    Cu stima,
    Cristi AIOANEI

    Apreciază

    • Buna seara dl Cristi,
      Intr-adevar distanta de la Bacau la Ploiesti este un obstacol serios in calea unei colaborarii directe.
      Ca cititor al blogului de fata, pot sa ajut doar cu citeva pareri date pe „neve”, cu se spune intr-un joc celebru de carti ptr barbati adevarati.
      Cele mai fiabile sisteme de tip CISS sunt cele care vin gata montate, din fabrica. Daca ati montat un sistem CISS, achizitionat de pe net este in trendul actual modern ( netsurf-browse-click-buy-use), nu este rau, insa trebuie sa va fi asumat si unele riscuri = suport minim din partea vinzatorului.

      La obiect: probleme ca cele pe care le aveti dumneavoastra pot surveni:
      – DACA montarea nu a fost facuta corect (pozitie+traseu),
      – DACA cerneala folosita nu este corespunzatoare (efectele unei utilizari de cerneala „slaba” nu apare imediat, ci dupa un timp de utilizare si chiar de neutilizare),
      – DACA nu s-a facut cite o verificare/curatare periodica a a echipamentului.

      In ceea ce priveste „tampoanele”- cum le ziceti dumneavaostra – sunt doua posibilitati:
      – ori echipamentul va da cod de „tampoane” (si in acest caz PRIMA oara trebuie doar resetat),
      – fie s-au facut mai multe resetari succesive a rezervoarelor de cerneala reziduuala fara a fi golite/ inlocuite.
      In speranta ca raspunsul meu va multumeste si va va ajuta sa luati o decizie buna, va doresc numai bine!

      Apreciază

  2. buna seara am si eu o problema mi am luat cartus nou la canon mp 210 si .imi licareste ledul la litera C ce pot sa fac e bine sa licareasca sau nu .. va multumesc frumos

    Apreciază

    • Daca licareste litera „C”, trebuie sa va pregatiti sa inlocuiti cartusul de color al echipamentului. Probabil ca tocmai ce ati inlocuit cartusul de negru si urmeaza sa inlocuiti si pe cel color. Daca ati inlocuit deja pe cel color, atunci aveti o problema cu acest cartus!

      Apreciază

    • Bună ziua, da, sunt din Ploiești, nu a mai avut niciodată probleme cu hârtia, imprimanta a încetat sa mai funcționeze brusc… Unde se poate repara la dvs?

      Apreciază

  3. Salut. Am un monitor Benq LCD 20″, cred ca are o linie de pixeli arsa chiar la jumatea monitrului, Se poate face ceva? Si ce pret. Multumesc

    Apreciază

    • Daca monitorul chiar are o line de pixeli „arsa” ( adica nu este afisata !) este posibil as fie defecta placa de procesare video din monitor ori dispaly-ul monitorului. In prima situatie presupune inlocuirea acestei placii ( greu de procurat!), in a doua situatie reparatia nu se justifica financiar.

      Apreciat de 1 persoană

    • Buna ziua,
      In cazul in care unul dintre furtunasele de la sistemul CISS s-a fisurat, trebuie sa inlocuiti intreg setul de furtunase, pentru a nu avea probleme cu antrenarea sistemului de tiparire/capete de tiparire. Atentie, de cele mai multe ori aceste seturi de furtunase sunt specifice unei familii de imprimante. Va sfatuiesc sa cumparati intregul set de furtunase de la furnizorul pe care l-ati folosit initial,
      Succes!

      Apreciază

    • Buna Larisa.
      Ma bucur ca ne intilnim aici.
      Banuiesc ca pe display-ul aparatului apare litera E si in acelasi timp pilpiie ledul rosul din dreptul simbolului de cartus cerneala.
      Posibile cauze ar fi:
      1. Usa frontala a aparatului nu este inchisa corect.
      2. Cartusul de cerneala lipseste sau nu este asezat corect in locasul corespunzator.
      3. Sigiliul de pe capul de tiparire nu a fost indepartat inainte de a fi montat cartusul.
      4. Cartusul de cerneala nu este destinat echipamentului cu care se lucreaza.
      5. Cartusul de cerneala este defect si nu poate fi recunoscut de echipament.
      Acest ultim caz este cel care apare cel mai des dupa mai multe reincarcari a cartusului.
      Succes!

      Apreciază

  4. Buna seara,
    Am o imprimanta multifunctionala HP C4480.De ieri a inceput sa faca ca un tractor , in partea dreapta cand trage cartusele.Cu ocazia asta am scuturat-o crezand ca are ceva prins.De fapt e rupt cioculetul sau boltul mic negru, care trage de un arc mic si manevreaza lamele alea din cauciuc care curata cartusele .Intrebarea mea este:se merita sa o aduc la reparat, sau o arunc si iau alta?

    Apreciază

    • Buna ziua D-ra/D-na Gabriela,

      1. Daca „boltul mic negru” la care faceti referire, se afla pe un pinion mic dispus pe un ax orizontal, atunci aceasta piesa NU poate fi comandata la HP.
      2. In aceasta situatie, inlocuirea acestei piese se poate face, numai utilizind o piesa similara de la alt aparat dezmembrat (cu un alt defect!). Manopera este insa de … volum, avind in vedere demontarea/ montarea a 2 echipamente, in loc de unul singur.
      3. Daca nu se merge pe inlocuire, ci doar reparare/reconditionarea acestei piese, atunci trebuie avut in vedere ca rata (statistica) de reusita este de sub 50%. Totodata „fiabilitatea reconditionarii” nu este dintre cele mai bune.
      4. Daca „boltul” nu este dispus pe un pinion, atunci puteti avea in vedere o vizita la un atelier de service pentru o evaluarea tehnica.

      Oricare ar fi situatia, va multumesc pentru ca accesati blogul nostru si pentru increderea pe care ne-ati acordat-o!
      De la mine, numai bine!

      Apreciază

  5. Buna ziua, am o imprimanta EPSON Stylus Photo PX730WD, sistem CISS implementat, la care am primit eroarea „Un tampon de cerneala al imprimantei s-a uzat complet. Va rugam contactati Astistenta Epson.” As dorii sa o aduc la dvs. pentru a inlocuii tampoanele uzate si a reseta eroarea. Tin sa mentionez ca slotul cablului care face conexiunea cu PC-ul este ars, deci si acesta va trebui inlocuit. Imi puteti spune costul per total? Transportul nu este o problema. Multumesc anticipat!

    Apreciază

  6. Buna seara.
    De curand am achizitionat un MG2450 , iar acum imprimanta are eroare 5b00 tankul de cerneala este plin,cu toate ca nu am printat un numar mare de pagini.Exista posibilitatea ca imprimanta sa se reseteze ?Multumesc

    Apreciază

    • Buna seara, Pentru moment procedura de resetare a erorii 5B00 este foarte scumpa si nu justifica executarea ei. Din pacate nu esti singurul care ajunge f. repede la acest cod de eroare, (chiar dupa un volum redus de printare).

      Apreciază

  7. Buna Seara
    Am o imprimanta MG 7550 la cre mi-a aparut codul de eroare 5B00,se poate curta inlocui absorbantul si reseta imprimanta .Astept un raspuns de la dvs.

    Apreciază

  8. Buna ziua. Am si eu o intrebare. Am o problema cu o imprimanta Canon Pixma MG 2450. Mi se aprind intermitent butoanele galben si cel verde(cel de Stop) si-mi afiseaza eroare 5B00. Imi puteti spune daca se mai poate face ceva sau e cazul sa-mi iau alta imprimanta? Va multumesc

    Apreciat de 1 persoană

    • Buna seara. Inainte de aparitia codului de eroare 5B00 (care a blocat aparatul), au aparut codurile 1700 si/sau 1701. Aceste coduri nu sunt blocante si atunci trebuia intervenit cu costuri minime. Acum, ma tem ca reparatia costa prea mult in comparatie cu pretul de achizitie al multifunctionalei (chiar am vazut la 170 lei pe magazine online). Imi pare rau!

      Apreciază

  9. Buna ziua,
    am o memorie externa de 1 terra,am conectat-o la un calculator care a avut un scurt si dupa ce am scos memoria externa sa o conectez la un laptop nu am mai putut sa deschid niciun fisier ! Care credeti ca este cauza ? Sa se fi ars si ea? Se mai pot salva datele?

    Apreciază

    • Buna seara,
      a. Daca HDD-ul extern, cand este conectat la alt computer functional, este recunoscut ca dispozitiv, dar nu si fiserele, atunci sunt ceva sanse sa se mai recupereze ceva.
      b. Daca, dupa aceasta intamplare nefericita, HDD-ul extern nu mai este sesizat DELOC de un alt computer functional, sansele scad dramatic.
      c. In ambele situatii, trebuie sa apelati la un tehnician de specialitate.
      Va tin pumnii!

      Apreciază

  10. Buna ziua,
    Am un multifunctional Canon Pixma MG 6450.Imi afiseaza codul de eroare 5B00.Va rog sa-mi spuneti daca se poate reseta si care este costul pentru aceasta operatiune

    Apreciază

    • Buna seara,
      a. Pana acum nu am resetat acest model de Canon MG. Teoretic, judecand dupa clasa de echipamente ar putea fi incercata metoda clasica, daca nu s-a intervenit in nici un fel pana acum. In acest caz costul este de 50RON.
      b. Daca FW este mai nou sau placa electronica este blocata, atunci lucrurile se complica si interventia nu se mai justifica financiar.
      c. In orice situatie… doar vazut si apoi tras concluzia.

      Apreciază

    • Am cautat mult informatii cat mai complete ptr acest model.
      Se poate INCERCA o varianta software – de program de service mai aparte, dar nu am certitudinea ca va comunica cu aparatul.
      Varianta hardware este de durata, ptr ca ar putea fi vorba de 2-3 saptamini de asteptarea ptr o anumita livrarea.
      MG-urile sunt din ce in ce mai dificile….
      Imi pare rau.

      Apreciază

  11. Buna ziua am si eu un canon mg6650 si am si eu aceiasi eroare 5b00 inainte de eroarea asta imi arata mesajul ca absorbantul este aprope plin apoi nu a mai aparut acel mesaj ci numari eroare de 5b00 care nu ma mai alsa sa utilizez imprimanta , am desfacut imprimanta si am curatat acel burete , si am montat o la loc dar eroarea nu a disparut ,

    Apreciază

    • Buna seara,
      La imprimantele cu absorbant de cereneala (e si cazul imprimantelor CANON)curatarea „buretelui” este o treaba tare murdara, dar este partea cea mai
      simpla. Reinitializarea contorului electronic asociat cu cerneala din absorbant,
      din pacate, nu se mai poate face decit (Eventual!) in atelierele de service.
      Cel mai adesea aceasta reinitializare da mari batai de cap chiar si specialistilor,
      Ce sa mai spun de simplii utilizatori.

      Oricare va fi alegerea …
      Succes!

      Apreciază

      • Deci sa inteleg ca imprimantele astea au un numar limitat de printari , pana apare mesajul respectiv si dupa trebuie cumparata alata imprimanta …… dar nu se poate face nimic casa nu apara acel mesaj ? asta inainte sa inceapa primirea mesajului respectiv

        Apreciază

      • Acest tip de imprimante/ multifunctionale inkjet asa sunt proiectate (din pacate). Nu cunosc sa exista o posibilitate sa ” nu mai apara acel mesaj”.
        In unele cazuri se poate reseta.

        Apreciază

  12. Buna seara! As dori sa stiu daca ati putea sa resetati aceeasi eroare de ink absorber almost full, – cod 1700 la o imprimanta Canon MG6450. Mentionez ca nu am sters inca buretele. Nu o desfac inca pt ca nu as vrea sa muncesc degeaba. Va multumesc!

    Apreciază

  13. Buna ziua. Eu am o imprimanta Oki B412 care la afiseaza mesajul: Please install toner for maximum printer quality. Am cumparat toner compatibil, deoarece costa 90 de lei pe cand cel original costa aproape 400 de lei – cat inca o imprimanta noua. Dar dupa instalarea noului toner afiseaza aceeasi problema si nu printeaza. Multumesc anticipat pentru atentia dumneavoastra.

    Apreciază

  14. >>> In cazul multor tipuri de imprimante si multifunctionale inkjet Brother, dupa o buna perioada de functionare fara incidente, este posibil sa apara acest cod de eroare : „Machine Error 46: Unable to Clean„. Echipamentul afiseaza aceasta eroare si nu mai preia nici o comanda. Acest cod apare la urmatoarele modele: <<<<
    Am o imprimanta DCP-130C
    Buna ziua, la mine mesajul este " stergere imposibila 46 vezi capitolul depanare si intretinere de rutina din manualul utilizatorului " cred ca se traduce la fel. Am dus-o la un service si mi-au dat-o inapoi la fel, au zis ca nu pot anula eroarea si ca ar fi de la capul de imprimanta iar daca il schimb ma costa cam cit o imprimanta noua. Dvs ce sfat imi dati? Sunt din Rm Valcea, daca v-o trimit o puteti repara?

    Apreciază

    • Cu scuze pentru intarzierea raspunsului dat:
      – DCP-130C se preteaza ptr rezolvarea erorii de care povestiti.
      – Daca imprimanta functiona ok inainte de aparitia erorii (calitatea printarii era f. buna), exista ratiunii ptr rezolvarea imprimantei.
      – DAR, distanta dintre noi presupune trimiterea aparatului prin curier. Aici apare problema= ultima imprimanta inkjet primita prin curier a ajuns DEZASTRU in atelierul nostru.
      Am avut nevoie de 1 zi DOAR ptr a curata cerneala care se raspindise in toata imprimanta. Si de-abia mai apoi, am inceput sa rezolv problema ptr care fusese trimisa.
      – Daca faceti calculul costurilor de transport dus-intors + timp/manopera alocat ptr rezolvarea aparatului, se ajunge la o valoare, care ma intreb daca se mai merita…

      Apreciază

  15. la imprimanta canon mx 395 pe care o detin nu preia hartia decat 1;2 cm o indoaie intr-un singur loc de max 2 cm si nu mai merge mai departe apare cod 1003

    Apreciază

  16. Bună ziua,
    Am un Canon MG 6450. De curând am procurat 5 cartușe reâncărcabile transparente cu chip resetabil pentru Canon MG 6450 (PGI-550 PBK + 4 buc.CLI-551 toate XL). Am încărcat cu siringa toate cele 5 cartușe conform instrucțiunilor primite în pachet și anume atât sectorul cu burete cât și sectorul fără burete PLINE cu cerneală și am pus dopul de silicon numai la sectorul fără burete. Am montat cele 5 garnituri de silicon primite în pachet peste garniturile imprimantei la capetele de imprimare. Am făcut proba cu un text negru + culori de pe calculator plus o fotografie 10×15 cm. Atât textul cât și fotografia au ieșit perfect. După două săptămâni, de curiozitate am verificat cartușele și cartușul negru mare PGI-550 PBK (cerneală cu pigmenți de 25 ml) avea gol numai sectorul fără burete. Cu negru nu am printat mai mult de 20 pagini în cele 15 zile. Celelalte 4 cartușe erau pline ca la început. Pe display cartușul cel mare cu negru apare plin. S-a scurs undeva cerneala și nu știu unde. Dopul cartușului etanșează bine, nu intră aer. Garnitura nouă de silicon de la capul de imprimare etașează bine, nu cred că prinde aer. Gulerul de presare peste garnitură al cartușului nu este ciobit. La cartușele originale pe care le-am avut până acum nu s-a întâmplat acest fenomen. Am citit pe internet că imprimantele au undeva un rezervor cu burete unde se strânge cerneala când faci „curățare” și bănuiesc că trebuie să faci imprimanta bucățele să ajungi la acest rezervor ?. Ce mă sfătuiți să fac să rezolv problema ?. Mulțumesc anticipat !

    Apreciază

    • Buna seara,
      Ar fi mult de discutat. Incerc sa fiu concis:
      1. daca folositi cartuse reincarcabile, atunci sunt si autoresetabile?
      2. daca DA, atunci nu puteti cere o acuratete deplina a indicatiilor de pe display in legatura cu nivelul de cerneala.
      3. cartusele nefiind OEM, este posibila o scurgere de cerneala pe linga orificiul de jos a cartusului sau o scurgere excesiva a cernelei in capul de tiparire.
      4. in acest ultim caz ar fi trebuit sa apara picaturi mari de negru pe hartie.
      5. daca cerneala „ratacita „a ajuns in containerul de cerneala reziduuala, lucrurile sunt GRAVE.
      6. nu demontarea imprimantei pina la acest rezervor ar trebui sa va sperie, ci contorul electronic asociat [„waste ink”].
      7. la acest model resetarea acestui contor a devenit aproape „improbabila” fara sprijinul unei reperezentate tehnice CANON (si asta binenteles la un pret pe masura!).
      8. retineti ca MG 6450 NU este o multifunctionala de mare volum, iar unii indraznesc sa spuna ca ar fi de unica utilizare !?!?!
      9. este posibil ca cerneala pierduta sa fie in burete, care initial sa fi avut aer captiv in volum, care in timp a fost eliberat.
      10. alte considerente … doar daca as fi fata in fata cu aparatul.
      Numai bine.

      Apreciază

      • Mulțumesc pentru răspuns și m-am hotărât să achiziționez o imprimantă nouă cu CISS încorporat din fabrică. M-am săturat să dau mii de lei pe cartușe originale s-au să folosesc cartușe reâncărcabile cu cerneală, siringi și mâini murdare. Sunt nehotărât în privința tipului de imprimantă. Din cele 4 tipuri: Brother, Canon,HP, Epson toate cu CISS încorporat (de la 6000-14000 pagini), care credeți că își merită banii ? Prețul între 800 – max.1600 lei. Fiul meu s-a oprit la Epson L6160 cu CISS (~1200 lei). Laude pe Net sunt pentru toate. Și cioara își laudă puii că ai ei sunt cei mai frumoși. Eu am o mică reținere pentru Epson, chiar dacă au apărut masiv pe piață cu aceste imprimante CISS. Aștept părerea unui specialist. PS: Imprimanta va fi pentru locuință. Tks !

        Apreciază

      • Apreciez randurile dumneavoastra.
        In ceea ce priveste un sfat despre o alegere cat mai potrivita… imi este greu sa ma pronunt. Ciclul unui model pe piata este de aprox 1/2 an. Este destul de greu sa tragi concluziile intr-un timp atit de scurt.
        Ce pot sa va sfatuiesc ar fi urmatorul lucru : daca alegeti varianta CISS TREBUIE sa va asigurati ca aveti de tiparit macar o pagina la 3-4 zile, Altfel vor fi probleme mari. Sisteme CISS sunt tehnologii de volume cel putin medii, daca nu cumva mari.
        Numai bine!

        Apreciază

  17. Buna ziua, am o imprimanta Canon G3400 si dupa selectarea optiunii de Deep Cleaning din meniul de Maintenance mi-a aparut codul de eroare 5B00 iar ledul de Power Si Maintenance se aprind intermitent, fara a mai avea posibilitatea sa utilizez imprimanta. Daca ma puteti ajuta cu rezolvarea problemei, pot veni la adresa indicata de dumneavoastra. Multumesc!

    Apreciază

    • Propun sa incercam conectarea de la distanta la imprimanta si sa verificam daca putem sa intram in regimul de diagnoza.
      Daca se poate intra in diagnoza, in acest caz deplasarea dumneavoastra atitia Km, capata justificare.
      Tinem legatura.

      Apreciază

  18. Bună ziua,
    Vă rog să-mi spune-ţi care este costul (manoperă+piese) perceput de dvs. pentru schimbarea unui cap de printare al unei imprimante EPSON L120. De asemenea, mă interesează şi durata operaţiunii pentru această reparaţie. Vă mulţumesc anticipat!

    Apreciază

  19. Buna ziua,
    Detin o imprimanta HP Officejet 6700 Premium la care mi-a aparut urmatorul mesaj : „Capul de imprimare lipseste, nu este detectat sau nu este corect instalat”, ce este de facut ?

    Apreciază

      • – Inteleg ca sunteti din Ploiesti.
        – Programul nostru este de la 8.00 la 17.00 in fiecare zi de luni pina vineri – centrul vechi al orasului!
        – Capul de tiparire costa destul de mult si trebuie comandat ptr ca nu sta nici un importator cu asa ceva pe stoc.
        – Mai intii, cred ca trebuie sa verificam si sa avem certitudinea ca este capul.

        Apreciază

  20. Pt canon pixma mp 160. Tipareste 2-3 pagini IAR pe urmatoarea o ruleaza rapid fara s-o imprime si apare cod de eroare hartie E3. Trebuie s-o repornesc ca sa dispara E3. Si tot asa.

    Apreciază

  21. Buna, detin o imprimanta multifunctionala Canon G2400, ( cu sistem Ciss incorporat) si am eroarea 5B00. mentionez ca sunt din Orastie, jud Hd. oare se poate rezolva in vreun fel? multumesc. Astept raspunsul dvs.

    Apreciază

    • Buna ziua,
      Aparitia acestei erori presupune rezolvarea a cel putin 2 aspecte :
      – reintitializarea contorului electronic asociat parametrului „waste ink”,
      – golirea/ curatarea/ inlocuirea containerului cu cerneala uzata.
      Avand pe imprimanta CISS, cu siguranta operatia a II a, trebuie avuta in vedere. Daca se ia in calcul si politica firmei de „a nu vinde piese, documentatie, softuri sau coduri de resetare”, ma tem ca va trebui sa va orientati spre un atelier de service din localitatea Orastie. Multumim pentru increderea acordata.

      Apreciază

  22. Buna ziua!

    Am o imprimanta Canon G3400 de aproape 3 ani. Acum doua saptamani, dupa printarea unui set de poze, mi-a aparut erroarea 5B00, am fost la mai multe service-uri locale in Brasov, insa nimeni nu se mai ocupa de inprimante inkjet. In cele din urma m-am hotarat sa inlocuiesc eu absorbantul si l-am scos din imprimant, era imbacsit de cerneala. Am cautat absorbant insa nu gasesc sa cumpar nicaieri, iar in cautarile mele pe am dat peste ste-ul dumneavoastra in care descrieti cum se poate reseta eroarea. Avand in vedere ca imi este necesar si un soft specializat nu doar absorbantul, intrebarea e daca se poate face ceva sau daca va ocupati eventual de reparatie.

    Toate cele bune!

    Apreciază

    • Am citit cu atentie randurile dumneavoastra. Scuze ptr intarziere, am avut un mic proiect care m-a blocat aprox 1 saptamana. Revenind… absorbantul nu se prea gaseste de cumparat. De accea sunt vreo 3 variante: a]_spalare, b]_improvizare cu alt material similar, c]_rezervor extern. In ceea ce priveste „softul specializat”, exista o precizare f. clara pe site = nu vindem softuri, programe sau firmware-uri. Noi asiguram service ptr echipamente!
      Distanta Brasov Ploiesti nu este f. incurajatoare ptr a prelua aparatul in service…Daca aveti o propunere , raman deschis unor discutii.
      Consideratie.

      Apreciază

      • Ideea transportului echipamentelor inkjet prin curier s-a dovedit o experienta nefericita. Am primit echipamente, care pe transport au fost rasturnate si am fost nevoit sa demontez tot aparatul ptr a-l spala de cerneala raspandita peste-peste tot !!!

        Apreciază

  23. Buna ziua, am si eu o problema cu o imprimata Epson XP-630, aceasta afiseaza eroarea 0xF4: PF Encoder failure (contaminated/detached scale, Encoder Board failure) • PF Motor failure • PF drive mechanism overload (paper jam/foreign object) • Cable disconnection. Care ar putea fi cauza si cam cat ar costa reparatia?

    Apreciază

    • Buna seara,
      1. Semnificatia codului de eroare este corecta. Ati avut vreun blocaj de hartie mai urat?
      2. Sunteti din Ploiesti? Imprimanta poate sa ajunga in service-ul nostru?
      3. Pretul si durata estimativa ptr reparatiei se poate da DOAR dupa o verificare/constatare.
      4. Alte informatii – pe canal privat.
      Multumesc.
      3.

      Apreciază

  24. Buna ziua.Am cumpărat o imprimanta Canon Pixma mp 250 și am încercat să imprim ceva.Culorile sunt sterse.Ce mă sfătuiți să fac? Mulțumesc anticipat pentru raspuns.

    Apreciază

  25. Buna ziua, am o multifunctionala Cannon G2415, achizitionata in 2020
    Are cartusele pline, dar nu mai imprima nimic. Nu stiu de ce, alaltaieri a functionat. Pentru color nu prea am utilizat-o. Poate s-a uscat Ink ul pe traseu …

    Dinescu Georgiana 0746222318, str. Nicolae Simache nr.8 (linga Casa Casatoriilor, Ploiesti). Solicitam un cost pentru o revizie, reparatie la ea. Se poate si la domiciliul clientului?

    Multumesc

    Apreciază

  26. Buna seara! Ma scuzati de deranj. Am o imprimanta Canon TS 5150 si as vrea sa.i montez un sistem cisspentru a scapa de reumplerea si schimbarea cartuselor. Se poate la dvs. Multumesc!

    Apreciază

Lasă un comentariu